KemalEfe
@kemalefe · çevrimdışı
.
813 Haber 1 Yorum 918.663 Puan

Yorumlar

öncelikle bu haberde "dalga geçme" arayanlar bu siteye bir daha hiç girmesinler bence. bu haberi okuduktan sonra ben farkettim ki aslında çok güzel bir ülkede yaşıyoruz. cemaatiyle, kemalistiyle, dincisiyle, kürdüyle, akpliysiyle, chplisiyle, ülkücüsüylei hepimizin çok derin yanları var. Bu derinlikleri o kadar iyi tanıyoruz ki. Gülebilecek, ağlayabilecek bir medeniyet çıkarmışız ortaya. Bu habere çok güldüm. Okuduktan sonra "iyi ki bu ülkede yaşıyorum ya" diye düşünerek bakakaldım bir iki saniye.
sonrasında siyasete devam tabi *

@360 (KemalEfe, 05.12.2013 15:56:28)