1.
Osmangazi Belediyesi, engelli bireylerin 10-16 Mayıs Engelliler Haftası’nı en güzel şekilde geçirmelerini sağlamak adına birbirinden güzel etkinlikler düzenlemeye devam ediyor. Osmangazi Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü tarafından Sukaypark’ta düzenlenen yemekte bir araya gelen engelli çocuklar, daha sonra sahneye çıkarak müzik konusundaki hünerlerini sergiledi. Osmangazi Belediyesi Engelli Bakım Merkezi’nde yıl boyunca müzik eğitimi alan engelli bireylerden oluşan Engelsiz Koro, solo ve koro olarak söylediği şarkılarla hem eğlendi, hem de eğlendirdi.