Yosun, merkeze çok yoğun talep olduğunu belirterek,“Gelen taleplerden memnunuz. Hem hayvan severlerle konuşma ve onların sorunlarını dinleme fırsatımız oluyor. Hem de onların dışarıda bakmış oldukları hayvanlara bir nebze de olsa destek olma adına bu çalışmamızı yürütüyoruz. Ancak, hayvan severlerden ve vatandaşlardan bir ricamız var ki sık sık tesisimizi ziyarete gelsinler” diye konuştu.
Barınaktan hayvan sahiplenilmesine ilişkin de konuşan Yosun, “Veteriner kliniğinde veya bir petshopta para vererek sahiplenmek yerine barınağa gelsinler. Bakabilecek güçleri varsa eğer, özellikle engelli hayvanlarımızı alsınlar diğer hayvanlarımızı da sahiplensinler. Hepsinin ilgiye ve sevgiye ihtiyaçları var. Tesis içinde hayvanların kafeslerine yaklaştığınız zaman hayvanların gözlerinin içi parlar. Beni al dercesine kontak kurmaya çalışıyorlar. Bu yüzden tüm hayvan severlerin burayı ziyaret etmelerini ve hayvan sahiplenmelerini diliyorum” dedi.
Yosun ayrıca, sağladığı imkanlar ve desteklerinden dolayı Osmangazi Belediye BaşkanıMustafa Dündar’a teşekkür etti.