7.703 gösterim
5,00 viral puan
Nükleer Felaketten Sonra Vahşi Yaşam Tarafından Ele Geçirilen Çernobil'in Bugünkü halinden 14 Kare
Felaketin etkileri ülkemizde bile hissedilmişti. Özellikle Karadeniz Bölgesi'ndeki kanser vakaları bunun kanıtı. Çernobil binlerce yıl daha insan yaşamı için uygun olmayacak. İnsanın olmadığı yerde de doğal yaşam kendisine daha fazla yaşama imkanı buluyor.
-
1. Çernobil insan yaşamı için dünyanın en uygunsuz bölgesi
-
2. Daha binlerce yıl da bu böyle devam edecek
-
3. Ancak, bölgenin artık farklı sahipleri var
-
4. İnsanın uzak kaldığı Çernobil'i doğal hayat yeniden ele geçirdi
-
5. Çernobil artık vahşi hayvanların vazgeçilmez meskeni durumunda
-
6. Özellikle kurt sürüleri Çernobil'in en yoğun nüfusa sahip sakinleri arasında
-
7. Tabii, mekanın sahipleri sadece kurtlar değil
-
8. Ayılar, bizonlar, tavşanlar ve birçok kuş türü de Çernobil'i mesken tutmuş vaziyette
-
9. Çernobil yüzyıllar önce olduğu gibi hayvanlar tarafından ele geçirildi demek mümkün
-
10. Fakat, insanoğlu pisliğini yapmaya devam ediyor
-
11. Özellikle tilkiler ve kurtlar insanlar tarafından kürkleri için avlanıyor
-
12. Tabii, bölgede nüfusları artış gösteren su samurları da
-
13. Avlanmalara rağmen hayvanların sayısı her geçen gün artmakta
-
14. İnsanın olmadığı yerde tabiat kendisine mutlaka bir yol buluyor