"İlk zamanlarda ölmesini istiyordum. Ama şimdi açık şekilde söyleyebilirim; ölmemeliydi! Yaşamalıydı her gün bu acıyı çekmeliydi. Ölmesine, buna izin verilmemeliydi. Ağabeyim benimle bile görüşmek istemiyor, telefonu açmıyor. Hergün ölüp diriliyorlar. Bu cani hakkında konuşmak istemiyor. 'Beni arama' dedi, 'konuşmak istemiyorum' dedi, iyi değiller."