Baba Aysal şunları söyledi:
"Bunun Kürt davası olduğuna inanmıyorum. Kızımdan kaç ay haber alamadık. Sonra örgüt tarafından kandırılarak götürüldüğünü öğrendik. Her şey belli ve ortada. Ne kadar gerçekçi oldukları da ortada. Ben Kürdüm. Türkiye Cumhuriyeti vatandaşıyım. Bundan gurur duyuyorum. Ben terör örgütüne de karşıyım. Başıma geldi, başkasının başına gelmesin. Benim canım yandı, başkasının canı yanmasın. Herkes bu oyuna karşı uyanık olsun ve safını belli etsin. Bu çocukları kandırıp götürüyorlar. Hepsi 15 ile 20 yaşındaki çocuklar. Dedem Rus Savaşı'nda 7 yıl evine gelmemiş. Çanakkale'de de atalarımız omuz omuza savaşmış. Türkiye hepimize yeter. Biz bu bayrağın altında yaşıyoruz. Bundan gurur duyuyorum. Örgüte karşı da tepkimi gösteriyorum. Bu, Kürt davası değil. Buna inanmıyorum ve insanları kandırıyorlar. Terörün ne yönü ne yöntemi ne de dini var. Ben bu kadar diyorum. Acım çok büyük ve herkes sesimi duysun"