8.255 gösterim
2,00 viral puan
"300 Liralık Parfüm Kullanıyorum. Hesabı da Erkek Ödesin" Diyen Kız
Gün geçmiyor ki sosyal medyada bir hanım arkadaş gündeme oturacak bir tivit atmasın.
-
Bu genç ablamız da pahalı parfüm kullandığı için hesabı ödememesi gerektiğini iddia ediyor