8.255 gösterim
2,00 viral puan

"300 Liralık Parfüm Kullanıyorum. Hesabı da Erkek Ödesin" Diyen Kız

Gün geçmiyor ki sosyal medyada bir hanım arkadaş gündeme oturacak bir tivit atmasın.
jakumetsu 18.03.2016 saat 21:22
  1. Bu genç ablamız da pahalı parfüm kullandığı için hesabı ödememesi gerektiğini iddia ediyor

  • Şu an haberi okuyan: 1 kişi var
  • Facebook: 670 gösterim
  • Twitter: 125 gösterim

  • Toplam Viral: 818 gösterim
  • Toplam Seed: 3.411 gösterim
  • Toplam Direkt: 4.026 gösterim
  • Viral Puan: 2,42