8.649 gösterim
1,00 viral puan

Daha Ne Yaşadın da Yoruldun Be Çocuk?

Aydın’da 3 ay önce askerden gelen 22 yaşındaki Aydın Kirsiz, “Hayattan yoruldum” notunu bırakarak intihar etti.
KemalEfe 18.02.2016 saat 12:08
  1. Aydın Çeşmetepe Mahallesi’nde oturan Aydın Kirsiz akşam saat 20.00 sularında odasına girdi ve uzun süre dışarı çıkmadı. Oğlunun odasından hiç ses gelmediğini de fark eden baba Mehmet Kirsiz odaya girdiğinde oğlunun; odasında kendini asarak intihar ettiğini gördü. Oğlunu ipten alarak Aydın Devlet Hastahanesine götüren babaya acı haber verildi.Evde inceleme yapan jandarma ekipleri, Aydın Kirsiz’in “ Bu hayattan yoruldum. Kimseye yük olmak istemiyorum” yazılı not bulunduğu öğrenildiOlay ile ilgil soruşturma sürüyor.
  • Şu an haberi okuyan: 1 kişi var
  • Facebook: 4 gösterim
  • Twitter: 2 gösterim

  • Toplam Viral: 11 gösterim
  • Toplam Seed: 5.571 gösterim
  • Toplam Direkt: 3.067 gösterim
  • Viral Puan: 1,55