Kendisi için verilen veda yemeğinde golcü oyuncu şunları söyledi:
“Galatasaray’da kupalar, şampiyonluklar ve gol krallıkları kazandım. Bunların hiçbirisini siz olmasanız, yapamazdım. Türkiye’nin en büyük kulübündesiniz. Gönlüm her zaman sizinle. Galatasaray size emanet. Bu pasta tatlı ama benim için hayatımın en acı pastası”