12. Kısacası
Yani arkadaşım öyle kuru kuruya iftira atmak olmaz,beyni olmayıp fikri olan insanların dediklerine kulak asmayın çünkü onların tek amacı birkaç insana yaranmaktır.Bu haberi buraya insanları aşağılamak (Bazılarını ne kadar çok aşağılamak istesem de) gibi bir gayeyle değil,iki kelimeyi bir araya getiremeyen insanların Atatürk'e saldırmakla siyaset yaptığını sanmasından sıkıldığım için yazdım.'Benim atam Fatih Sultan Mehmet Han'dır' tarzında muhabbetlere girmeye hiç gerek yoktur,ikisi de bizim atamızdır bunun kıymetini bilmek zorundayız,(Unutmayın önemli olan bolluk içinde ÜLKE fethetmek değil yokluk içinde VATAN'ı kurtarmaktır).Atatürk'e olan minnet borcunuzu en azından bu tür saçma muhabbetlere dahil olmayarak ödemelisiniz,Gelebilecek yorumları az çok tahmin etmekle beraber 'Atatürk Savaşı Tek Başına Kazanmadı' tarzında muhabbete girecek arkadaşlara sesleniyorum 'İstanbulun Fatihi:Fatih Sultan Mehmet Han,Mısırın Fatihi:Yavuz Sultan Selim,Mohaçın Fatihi:Kanuni Sultan Süleyman diyebiliyorsanız 'Türkiye Cumhuriyetini Kuran ve Vatan Topraklarını Kurtaran da ATATÜRK'TÜR demek zorundasınız.Dini duygularınızı sömürüp sizleri Atatürk'e karşı kullanmaya çalışan insanlarla konuşurken de 'Atatürk Kurtuluş Savaşını kazanmasaydı şuan bunu konuşabileceğim bir dinim olacak mıydı ?' diye düşünün derim.Atatürk'ün de dediği gibi 'DİN KADAR KUTSAL BİR DEĞER SİYASET GİBİ KİRLİ BİR OYUNA ALET EDİLEMEZ' Cevaplamayı unuttuğum 'Camileri ahıra çevirdi' 'Kürtleri katletti' gibi safsatalarla bu kardeşinizi yormamanız dileğiyle,İyi geceler... (Tartışmak isteyen arkadaşlar saygı çerçevesinde yorum yapabilir)