110.847 gösterim
4,00 viral puan
Kadın Erkek Eşitliği Diye Bir Şeyin Gerçekte Asla Var Olmadığının 8 Kanıtı
Eşitlik yok. Bir tarafın üstünlüğü var ve bu üstünlüğün sahibi de kadınlar. Onlar bizim baş tacımız. Hak ediyorlar bunu.
-
1. Eğer bir kadın bir erkeği dövüyorsa toplum ona "cesur" der, "helal olsun" der
-
Bir erkek bir kadına vurursa "maganda"dır, "ayıdır" (Ki zaten öyledir. Bunu savunacak değiliz)
-
2. Bir kadın bir erkeği aniden öperse romantiktir. Kendisine hiçbir olumsuz tepki verilmez
-
Bir erkek bir kadını aniden öperse sapıktır, adidir, şerefsizdir
-
3. Bir kadın bir erkeğe dikkatlice bakıp dudaklarını ısırıyorsa bu sadece basit bir flörttür
-
Bir erkeğin gözü kadının göğüs dekoltesine takıldıysa yine "sapık"tır
-
4. Bir kadın hesabı ortak ödemeyi teklif ederse ekonomik yönden bağımsız, parasının hesabını bilen bir kişi olarak görülür
-
Bir erkek Alman usulü önerirse "cimri"dir. Üç kuruşun lafını etmektedir
-
5. Bir kadın yanlışlıkla erkekler tuvaletine girerse bu basit bir hatadır. sorun olmaz
-
Bir erkek kadınlar tuvaletine girerse yine ve yeniden "sapık"tır. Dayak bile yer
-
6. Bir kadın erkeği elle taciz etse ve bunu polise bildirse herkes ona güler. "Yumuşak mısınız" der
-
Ancak bir kadın bir erkeği aynı konudan şikayet etse başına çok ama çok kötü şeyler gelir
-
7. İş arayıp da bulamayan, evde oturmak zorunda kalan bir erkek erkek bile değildir. Faydasızdır, terk edilesidir
-
Bir kadının hiçbir şey yapmaması, hatta ev işlerini bile aksatması, akşama kadar TV izlemesinde sorun yoktur
-
8. Bir kadın bir erkeğe istediği gibi sert şakalar yapabilir. Ancak, bunu erkek yaparsa "hayvan"dır