30.621 gösterim
1,00 viral puan
En Güzel Yıllarımızı Biz Burada Geçirdik: Liselerimizden 17 Foto
Hayatımızın tadı damağımızda kaldığı en güzel yıllarından bir kısmını biz buralarda geçirdik. Bazen nefret ettik, bazen isteyerek gittik. Ama gitme amaçlarımızdan biri kesinlikle arkadaşlarımızdı. Biz arkadaşlarımızı çok sevdik sağolsun onlar da bize biraz olsun okulu sevdirdi.
-
1. Zeki ama çalışmayan öğrencilerdik
-
2. Her sınıfta aşırı konuşkan hiperaktif biri mutlaka olurdu
-
3. Öğretmenlerimizi hep sevdik ama belli etmezdik. Tabi arada dövmek istediklerimiz de oldu
-
4. Okulda bitmek bilmeyen şeker gibi uykumuz evde hiç uğramazdı
-
5. Sonu gelmeyen ödevler daima ertesi gün ödev dersinden bir ders önce son sürat hazırlanırdı
-
6. Derslerden başka her şeye aklımızı gayet iyi çalışırdı
-
7. Sınıfta uzun eşşek oynamayan bizden değildir
-
8. Her sınıfın bir yancı karakteri mutlaka olurdu
-
9. Sınıfta asılanlar bile vardı
-
10. Tiyatroya katılmazdık ama beceriksizliğimizden değil aşırı sıkıcı bulurduk
-
11. Kopya çekmek için strateji bulma hızımız apple'ın ar-ge biriminden daha kuvvetliydi
-
12. Daima hocalarında arasında farklı olan tapılası bir öğretmenimiz vardı
-
13. Sınıfta herkes başka bir alemdeydi, herkesin kafa dengi ayrıydı
-
14. Yok hocam elimde bir şey...
-
15. En büyük korkularımızdan biri yok yazılmaktı ama yine de kaçardık
-
16. Ee tabi lise önlerinde manita kovalayan zalımuslardan bahsetmezsek olmazdı
-
17. Çıkışta görüşürüzlerle geçti hayatımız