88.471 gösterim
60,00 viral puan
TSK'nın IŞİD'in Elinden Kurtardığı Cerablus'tan 8 Fotoğraf Karesi
Terör örgütü IŞİD'den temizlendikten sonra kontrolün ÖSO'ya geçtiği Cerablus'ta, halk Türkiye'ye teşekkür ediyor.
-
1. Halep kentinin kuzeyinde Cerablus'ta dün IŞİD'e karşı başlattıkları operasyonda ilçe merkezini ve çevresini kısa sürede ele geçiren ÖSO, bölgede kontrolü tümüyle sağlamıştı
-
2. IŞİD militanlarının ilçeyi terk etmek zorunda kalırken ilçe merkezinde ve ana ikmal yollarında patlayıcılarla çok sayıda tuzaklama yapması nedeniyle ÖSO titiz bir çalışma yürütüyor
-
3. Bomba düzeneklerinin bulunması muhtemel noktaları inceleyen ÖSO unsurları yer yer bunları kontrollü biçimde imha ediyor
-
4. AA muhabirine konuşan ÖSO komutanları, ilçedeki yaşamı kısa sürede normale döndüreceklerini, halkın en kısa sürede evlerine geri dönmeyi istediğini anlattı
-
5. Evine dönen Cerablus sakinlerinden Muhammed Kenkeri, bölgenin IŞİD'den temizlenmesine verdiği destek için Türkiye'ye teşekkür etti
Kenkeri, "Artık evimize dönebiliyoruz. İnşallah bu sükunet böyle korunur ve her şey normalleşir" dedi.
-
6. Adını belirtmek istemeyen Cerabluslu bir kadın da "Ben Cerablus'u yalnız başıma terk etmek zorunda kalmıştım. Geride annemi bırakmam gerekmişti. Şimdi ona kavuşacağım, sevinçliyim" dedi
-
7. Halk Türk ordusuna minnettar
-
8. İnsanlar evlerine dönebildikleri için mutlu