4.158 gösterim
25,00 viral puan

Putin Cumhurbaşkanı Erdoğan'ı Aradı

Uçak krizinden 7 ay sonra Putin ile Erdoğan arasındaki ilk görüşmenin çok olumlu geçtiği açıklandı.
KemalEfe 29.06.2016 saat 13:44
  1. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Devlet Başkanı Vladimir'e mektup yazmıştı. Mektuptan sonra Putin, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ı telefonla aradı.

    Cumhurbaşkanlığı'ndan görüşmeye ilişkin yapılan açıklamada "Görüşme çok olumlu geçti." denildi.

    Cumhurbaşkanılığı'ndan yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:

    "Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan, Federasyonu Devlet Başkanı Vladimir Putin ile bugün bir telefon görüşmesi gerçekleştirmiştir. Sayın Cumhurbaşkanımız ve Rusya Federasyonu Devlet Başkanı Putin, görüşmede, Türkiye-Rusya arasındaki ikili ilişkilerin normalleşmesinin önemi üzerinde durmuşlardır.

    Sayın Cumhurbaşkanımız ve Sayın Putin, ikili ilişkileri yeniden canlandırmak için gerekli adımları atmanın yanı sıra, bölgedeki siyasi, ekonomik ve insani krizler karşısında işbirliği içinde olmanın önemine de işaret etmişlerdir.

    Sayın Putin, görüşme sırasında, İstanbul'daki menfur terör saldırısını da kınayarak, Cumhurbaşkanımızın şahsında tüm Türk halkına taziyelerini iletmiştir.

    İkili ilişkilerin yeniden canlandırılması ve terörle ortak mücadele konularında kararlılıklarını vurgulayan iki lider, irtibat halinde olma ve yüz yüze görüşme konusunda da mutabık kalmışlardır."

    Rusya Rusya
  • Şu an haberi okuyan: 1 kişi var
  • Facebook: 2 gösterim

  • Toplam Viral: 5 gösterim
  • Toplam Seed: 164 gösterim
  • Toplam Direkt: 3.989 gösterim
  • Viral Puan: 25,35