Bankaya gitmek için bir önce tramvaya, sonra da metrobüse binen işadamı, Florya’da araçtan indi. Şenlikköy Camii yakınında motosikletle ikilinin yanına yaklaşan elleri bıçaklı 2 kişi, içinde 2 milyon TL bulunan çantayı gasp etti.
İşadamı polisi arayıp yardım istedi. Chabi A., ifadesinde “Bankanın kapanmasına 1 saat kalmıştı. Trafik sıkışıklığı olduğu için tramvay ve metrobüse binmiştik” dedi. Polis, olayın ardından metrobüste ve bölgede bulunan kamera kayıtlarını incelemeye aldı.