"Penaltı ve kırmızı kart bence yanlıştı. İkinci golü atacak fırsatlar da bulduk. Kırmızı karttan sonra oyun zorlaştı bizim için. Kalemizde 3. golü gördük. Ondan sonra gerildik ve duygusal kontrolü kaybettik. Dengeli olamadık. Penaltıya kadar oyun dengeliydi. Penaltı ve kırmızı kart yanlış. Oyuncumun elleri kapalıydı, nereye koyabilirdi ellerini? Hakemin seviyesi bu turu yönetmek için yeterli değildi. Hatalar sadece Portekiz'de Türkiye'de olmuyor UEFA seviyesinde de oluyor. Hakem için mutlu bir gün değildi. Bu seviyede değildi hakem.
Ligin ilk yarısında oynadığımız Beşiktaş maçı en kötü hakem yönetimiydi. Beni de oyuncularımı da hakem gerdi. Beşiktaş maçındaki hakem kadar kötüydü. Hakem hatalarına karşı da çalışmalıyız. Bence onunla ilgili daha fazla konuşmaya değmez. Braga kuvvetli bir takım ama adil bir şekilde elenmeliydik. Basın istediğini söylesin, sonucu hakem belirledi. Hakem belirliyor turu geçeni. Buna karşı susamam. Braga iyiymiş, Fenerbahçe kötüymüş... Bana bunlarla gelmeyin lütfen."