3.240 gösterim
5,00 viral puan

Bu Kadar mı Soğuk Kanlı Olduk?

Şehirlerarası otobüs terminalinde kendini asan genci cep telefonuna çeken vatandaş.
KemalEfe 17.03.2016 saat 12:10
  1. 24 yaşındaki Mustafa Çolak, Konya’da şehirlerarası otobüs terminalinde bulunan bir benzin istasyonunun tavanında kendini astı. Olay bugün sabah saatlerinde meydana geldi. Kahramanmaraş nüfusuna kayıtlı Mustafa Çolak, benzin istasyonunda bulunan inşaat iskelesinin üzerine çıkarak ipi tavana bağladı ve boynuna geçirerek kendini boşluğa bıraktı. Olayı gören akaryakıt çalışanları durumu polise bildirdi. Olay yerine gelen polis ekipleri Mustafa Çolak’ın ölmüş olduğunu tespit etti. Bu olaylar yaşanırken bir vatandaşın asılı duran cesedi cep telefonuna kaydetmesi de şaşkınlık yarattı. Olay ile ilgili soruşturma sürüyor.
  • Şu an haberi okuyan: 1 kişi var
  • Facebook: 2 gösterim
  • Twitter: 1 gösterim

  • Toplam Viral: 12 gösterim
  • Toplam Seed: 572 gösterim
  • Toplam Direkt: 2.656 gösterim
  • Viral Puan: 5,66